perjantai 31. heinäkuuta 2015

Maijun treenejä

En ole täällä tainnutkaan vielä mainita, et treenataan nykyään taas Maijun silmien alla, jee! Maiju laittoi joku kuukausi takaperin viestiä, et hänen maanantain 18-19 ryhmästä vapautuu paikka, kiinnostaisko? Ja todellakin kiinnosti! Kahdet treenit on nyt takana ja on kyllä niin huippua olla taas pitkästä aikaa Maijun koutsaamana :)




21.7.



Ensimmäiset treenit. Rata vaikutti tosi kivalta ja sitä se myös oli. Tosi hyviä kohtia mitä meidän on ollut tarkoituskin treenata. Bambikin vaikutti olevan mielissään kun päästiin pitkästä aikaa tutun Maijun kanssa tuttuun halliin :)









          27.7


Rata vaikutti kivalta, mut myös haastavalta ;) Ongelmaksi osoittautui kepeille takaaleikkaaminen, jota mä halusin ihan tahallaan kokeilla. Ei vaan oikein ottanut onnistuakseen, kulma oli tosi vaikee kun kepit on muutenkin vielä epävarmat meille molemmille + mun lähetys oli pielessä. Saatiin ne kuitenkin tehtyä onnistuneesti. Alkuun olin suunnitellut ohjata 3-4-5 välistävedolla ja takaaleikkauksella. Se ei puomi-imuiselle koiralle vaan oikein toiminut, kun se puomi oli niin houkuttelevasti siel 4-hypyn takana! Vaihdettiin sit niin, et tehtiin 3-hypylle valssi ja 4-hypylle päällejuoksu, toimi paljon paremmin. 



Huomatkaa mun tyylikäs omiin jalkoihin kompurointi... :D Olis pitänyt laittaa hidastuksella!


Ens viikolla mulla menee valitettavasti nämä treenit iltavuoron kanssa päällekkäin, jos joku haluais mennä tuuraamaan mua maanantaina (3.8.) Ojankoon Racinel -areenalle klo18-19 hintaan 25e, niin laittakaa ihmeessä viestiä mulle joko maria.pentikainen@gmail.com tai tekstaria 0401879973, niin lähetän ratapiirustuksen jne :) Treeneissä tehdään rataa oman tason mukaan, rataan tutustutaan paikan päällä ja ratapiirustuksen saa etukäteen. Ryhmässä on 4 koirakkoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti